teisipäev, 2. detsember 2014

Hummuse hullus

Jätkates ülevaadet ameerika toidulettidest, siis peab nentima, et päris suure osa lihtoodetele kuulunud letipinnast on endale vallutanud hummus.
See on valdavalt kikerherne baasil pastalaadne toode erinevates variatsioonides ja erinevate lisadega. Internetiavarustest leiab hulgaliselt retsepte jms. Vaadake milline valik ühes poes:






Kuigi oli valida ka kodust porgandi või punapeedi hummust, sai testiks ostetud Basil Pesto Hummus firmalt Sabra Dipping Company. Võib arvata, et see 1986.a. Queens´is, NY asutatud ettevõte on tihedalt seotud Vahemere regiooniga. Omanikeks on 50/50 PepsiCo ja Strauss Group, neist viimase peakorter asub Iisraelis. Sabra EBIT marginaal 2014.a. 3. kvartalis oli 18,8%. Võrdluseks meie regiooni lipulaeva HK Scan Group´ i marginaal mis oli 3. kvartalis 1,5%

Näidispakki avades selgus, et pealmine etikett on kahepoolse trükiga, all on retsept. Saab teada kuidas teha sellest hummusest vahemere kanawrap'i:



 Toode superhea maheda maitsega ja kreemine. Õli ja basisilika pesto sobivad oivaliselt. Kuigi wrapi ei saanud teha, oli tulemus ka tavalise prantsuse pika saia peal hea. Veel parem kui käepärast on ka midagi Chateau Ste- Michelli keldritest!

Nüüd lõpetuseks veel hinnast ja marginaalist. 283 grammi toodet maksis 3,99 USD ehk kilohind eurodes  umbes 11,30. Pole paha, sealt see marginaal tulebki. Loodaks ka Eesti lettidel seda hõrku toodet rohkem näha, Herneid saab kohapeal kasvatada ka ilma eurotoetusteta.

.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar